V Hestia Group měříme, měříme a měříme – efektivitu inzerce online i offline, účinnost reklamních kanálů, dílčí částí našich komplexně poskytovaných služeb, ale v neposlední řadě také výkon našich makléřů. Vše proto, abychom mohli stále zkvalitňovat služby, které poskytujeme vám, našim klientům a zaměřovat se na věci, které fungují a vkládat naši práci do věcí, které mají smysl a prodají vaši nemovitost rychleji a výhodněji. Jsme pyšní, že můžeme potvrdit, že z dlouhodobého hlediska se všechny tyto ukazatele zlepšují a vylepšují tak i celkový klientský servis ke spokojenosti všech. Nicméně, občas se mezi výsledky připlete jev, který se nedá označit tak úplně za „pomalý“ nárůst - stejně jako výsledky měření mé produktivity za měsíc Srpen (čtěte okurková sezóna), se kterými jsem minimálně spokojený.